Find more about how to download movies online just using your browser.

Curs Flex/ActionScript

Posted on February 3, 2010
Filed Under Evenimente, Munca, Romania, Tehnologie | 20 Comments

Incepand cu 22 februarie si intins pe durata a 8 saptamani, LEC organizeaza un curs destul de complet de Flex si ActionScript, pentru cei care vor sa invete de la primele elemente de sintaxa si pana la componente custom. Cursul este contra cost, si puteti gasi aici detalii despre programa, costuri, etc.

Intreg cursul este contruit pe baza unor “real life scenarios” cursantii asimiland elementele teoretice prin intermediul unor exemple precum jocuri, galerii de poze, utilitare si chiar un rss reader. Practic in fiecare curs se construieste o aplicatie (semicompleta), iar in ultimul curs se va devolta un exemplu mai complex care insumeaza cunostintele asimilate.

Conceptele predate in acest curs si exemplele utilizate reprezinta un punct de plecare foarte bun pentru cei care vor sa experimenteze Adobe ActionScript si frameworkul Flex. Odata cu introducerea framework-ului Flex, ActionScript a inceput sa creasca foarte mult in popularitate si in randurile developerilor obisnuti in principal cu a scrie cod. Astfel, Flex permite celor care nu sunt obisnuiti sa lucreze cu tool-urile vizuale din Flash, sa dezvolte Rich Internet Application cu elemente avansate de interfata si interactiune cu utilizatorul.

Comments

20 Responses to “Curs Flex/ActionScript”

  1. Someone on February 4th, 2010 12:14 am

    590 RON – pret studenti
    690 RON – pret persoane fizice
    1190 RON – pret persoane juridice

    Preturile sunt extrem de ridicate pentru perioada prin care trece tara si o mare majoritate a populatiei. Nu spun ca poate nu merita toti banii cursul ( chiar si mai mult ), dar totusi… Mi se par exagerate preturile.

  2. Tudor on February 4th, 2010 9:35 am

    In conditiile in care un salariu de programator Flex sare lejer de 1000 de euro pe luna, un curs care costa in jur de 150 de euro pentru 8 saptamani nu mi se pare scump.
    Daca te angajezi dupa curs iti recuperezi investitia in cateva zile. Sa fim seriosi…

  3. Magda on February 4th, 2010 9:48 am

    @Someone – Nu vreau sa fac reclama, postul a fost doar informativ. Dar cursurile sunt la niste preturi foarte bune comparativ cu ce e pe piata acum. Asta a fost si unul din motivele pentru care am postat. Un curs de Red Hat te duce la 900 de euro + TVA pentru 4 zile, un curs de Dreamweaver cam 450-500 + TVA, iar un curs de Photoshop tot pe acolo.

  4. Someone on February 8th, 2010 12:56 am

    @Tudor: nu stiu pe care planeta traiesti, dar pe planeta numita Romania sunt 3-4 job-uri pe Flex in toata tara si ma indoiesc sa dea cineva 1000 Euro “lejer” la cineva doar ca vezi doamne, a facut un curs de Flex ( doara n-o sa mearga developerii cu experienta la un astfel de curs ). Dar fie cum zici tu…

    @Magda: sunt de acord ca peretul e mai ok decat decat Red Hat-u sau Dreamweaver-u, dar la pentru Romania si pentru perioada asta, eu zic ca e un pic multicel ( dar asta-i doar opinia mea ).

  5. Tudor on February 8th, 2010 2:42 pm

    Cursurile sunt *extrem* de ieftine. Eu traiesc pe planeta Barcelona, unde platesc pe un curs obosit de spaniola in jur de 500 de euro.

    Uite un studiu independent facut de Joobs.ro – http://www.joobs.ro/salarii/ – din care reiese ca salariul mediu pentru un junior in Bucuresti este de 670 de euro. Pretul unui curs pentru un student la rata de schimb de azi este de 142 euro. Ceea ce inseamna ca daca lucrezi ca junior o saptamana iti poti plati cursul.

  6. Robert on February 10th, 2010 1:55 am

    Intrebarea mea este:

    Cursurile au certificare de la voi ?

  7. Magda on February 10th, 2010 5:09 pm

    @Robert – la finalul cursului nu se obtine certificare Adobe pentru ca certificarile se dau numai in anumite centre si se platesc separat.

  8. andrei on February 10th, 2010 5:15 pm

    @robert, daca vrei certificare te duci frumos si dai la pearsonVue direct Certificare Adobe Flex (costa 150). Il poti lua fara nici un curs, doar un pic de experienta, sa citeste cate ghiduri de pe net si poti folosi livedocs.
    Insa, daca nu ai experienta poate te ajuta cursul si decat sa dai de 2 ori examenul, faci cursul + examen. Da’ sa fie macar pe curicula examenului.
    Cat despre salarii, nici cu certificare de la pearson nu te ajuta sa iti dea vreun angajat 700 sau 1000 de euro. Un angajator poate sa puna cel putin 3-4 intrebari incuietoare, plus tot felul de tooluri externe pe care le poti folosi cu flex.

  9. Robert on February 15th, 2010 6:28 pm

    Din fericire lipsa de experienta nu duc. O sa ma interesez, mersi mult

  10. Liviu on February 25th, 2010 6:25 pm

    Mie mi se pare prea mult 6mil (student) / 7mil pentru un curs care este foarte introductoriu. Iar din el nu te angajeaza nimeni macar cu 500 de euro. Nu o sa te duci la un angajator si ii arati diploma aia amarata si ala o sa zica: “Da, luati-l pe asta!”

    Sa nu uitam ca nici nu se mai gasesc prea multe proiecte in flash/flex.

    Mai bine iei de pe torrenti un Lynda ca tot traim in Romania si se poate :D

    Sau, o solutie si mai buna: cei care vor, sa-mi dea mie mail si le spun sa baga 4 mil la mine in contul BCR si le dau un dvd cu Lynda. In felul asta tu esti ambitionat ca ai dat bani si o sa faci tot ce e acolo, si eu o sa fiu la fel de fericit pentru tine :D

  11. Bogdan on February 25th, 2010 9:45 pm

    Oameni buni, daca nu ati gasit pe google pana acum uitati aici cele mai bune cursuri de programare si sunt free!

    Direct de la stanford:
    http://see.stanford.edu/

    Direct de la harvard , berkeley etc
    http://academicearth.org/

    Au si curs de algoritmi de Cormen !

    Checki it out!

  12. Bogdan on February 25th, 2010 9:57 pm

    Am uitat sa mentionez:

    Eu urmaresc acum cu mare atentie CS106A sun aproape de final, Vreau sa il termin cu teme de casa cu tot. Apoi vreau sa fac CS106B la fel.

    Si in paralel urmaresc cu mare interes cursul free de programare IPHONE de la Stanford, predat chiar de angajati de la Apple..
    merita vazut…

    http://www.stanford.edu/class/cs193p/cgi-bin/drupal/

  13. mneagu on February 26th, 2010 9:31 am

    Ca sa scurtez lista asta de comentarii: Cursuri online se gasesc peste tot. Inclusiv Adobe ofera cursuri online si puteti verifica “Adobe Flex in a Week” care sumarizeaza foarte bine pentru un nivel introductiv: http://www.adobe.com/devnet/flex/videotraining/

    However, sunt oameni care vor sa invete cu un instructor, care au nevoie de confirmarea temelor, care au nevoie de un program strict, impus de altcineva. Pentru ei, si pentru altii cu alte motivatii sunt cursurile de genul celui prezentat aici.

    Nu toata lumea invata la fel, si nu exista metoda universala. De-asta vor exista mereu atit cursurile online cat si cele cu profesori intr-o sala de curs.

  14. Alex on March 2nd, 2010 12:19 pm

    Mda, am o colega care in ciuda sfaturilor mele de a nu se duce la cursul de Flex s-a dus.
    Feedback: instructor tanar si fara experienta didactica sau macar practica. Au facut la primul curs cateva aplicatii simplute dar nu s-a descurcat prea bine.. facea greseli elementare, greu greu cu debugingu.
    Alta faza tare e ca a intrebat care e nivelul invataceilor dar chiar nu a tinut cont de acest lucru ( i-a cam neglijat pe noobi). Ca sa nu mai zic ca il mai ajutau dintre invatacei (care probabil stiau mult mai mult ca el) :D

  15. Adi on March 2nd, 2010 6:16 pm

    @Alex Nu stiu cum este cursul de Flex la LEC, insa am facut 2 cursuri de Java la ei si mi-au placut foarte mult cum abordeaza subiectul si modul de desfasurare a cursului. Atat Mihai cat si Daniel (profesorii de Java) sunt foarte bine pregatiti si am inteles usor ceea ce mi s-a predat.

    Cat despre cursurile online sunt de acord cu cele spuse de Magda mai sus. Este altfel sa inveti cu un profesor sau singur. Depinde de fiecare cum i se potriveste mai bine si de cele mai multe ori se completeaza reciproc.

  16. Alex on March 2nd, 2010 9:01 pm

    @Adi: Da Adi, sunt si eu perfect de acord cu tine. Am avut un instructor de CISCO de aceeasi varsta cu mine care era foarte tare tipul din toate punctele de vedere: – era pregatit, dadea exemple destul de practice si pe limba tuturor ca sa nu mai spun ca explica excelent. Daca ii puneai o intrebare si nu stia isi cerea scuze si iti trimitea mail cu raspunsul dupa ce se documenta sau iti spunea la urmatorul curs. Se implica tipu.
    Eu nu am vrut sa atrag atentia asupra LEC-ului, ce aspupra instructorului care nu e pregatit. Oricum pe Java sunt mai multi experti iar cursurile de java sunt destul de vechi comparabil cu un curs de AS3 (Flex in cazu de fata). Ca sa nu mai zic ca avantajul de a face un curs java e mai mare decat de a face unu de Flex (”Datorita parteneriatelor dintre LEC si firme de software development, la sfarsitul acestui curs exista posibilitatea de angajare” vs “licenta Flex” pe care sincer nu o sa o folosesti pe plan personal-nu are sens cand aitrial 60 zile). Flexul nu o sa mearga niciodata singur: ai nevoie de php java C# coldfusion etc. Pe cand java o sa mearga. Cred ca mi-am depasit point-ul si incep s-o dau in diverse :p

  17. Ionut on March 4th, 2010 2:15 am

    Alex cred ca te grabesti putin cu a trage concluzii. Eu am participat la 2 sau 3 evenimente organizate de cei de la lec si pot spune ca cei de acolo sunt pasionati si foarte implicati in ceea ce fac. Si spun asta pentru ca i-am cunoscut atat pe Dumitru cat si pe Catalin, doi tipi care predau acolo iar oamenii erau doxa de programare si mi-au facut o impresie foarte buna. Ma indoiesc ca lucrurile sunt asa de negative cum le-ai prezentat tu in comentariul tau de mai sus, mai ales in condiile in care nu ai particpat la acel  curs dupa cum si tu ai spus. Sper ca nu te-am suparat comentariul meu :) doar ca nu mi se pare corect sa critici ceva doar din auzite.  

  18. Alex on March 4th, 2010 10:42 am

    Da, ai dreptate Ionut, eram obosit si plictisit. Oricum,nu am criticat Lec-ul, doar cursul lor de Flex.
    O sa ma duc sper cand o sa am timp sa vad cu ochi mei.

  19. Alex on March 4th, 2010 10:42 am

    *ochii

  20. Alex on March 9th, 2010 9:59 am

    Am inteles ca s-a remediat situatia. Cei de la LEC au schimbat instructorul, inlocuindul cu Dan Nastase care se pare ca explica. :D

Leave a Reply