Find more about how to download movies online just using your browser.

Cum sa nu te comporti la un targ de locuri de munca

Posted on March 23, 2009
Filed Under Evenimente, Munca, Recruiting | 79 Comments

Pentru inceput trebuie sa precizez ca nu fac parte din echipa de Recruiting sau HR. Ce zic aici zic din experienta omului care a petrecut 8 ore la standul Adobe de la Angajatori de Top, incercand sa discut cu oamenii care voiau sa se angajeze la noi. Cine se regaseste in randurile de mai jos, ce pot sa zic? Don’t take it personal. Nu am retinut nici un nume, si nu scriu chestia asta cu o tinta anume. O scriu pentru personajul colectiv care isi cauta un loc de munca zilele asta.

This being said…

Atit. O sa incerc sa revin cu ceva mai gandit/structurat relativ la cum sa te prezinti la un targ de locuri de munca dar pe moment a trebuit sa scriu acest “Asa nu” cat eram sub impresia momentului. Ca in curand le uit si pe astea si trec mai departe.

UPDATE: Nu stiu cum am putut uita sa trec chiar asta. Dar la intrebarea “Ce limbaj cunosti?” am primit raspunsul “Germana”. Eu credeam ca numai in bancuri se intampla dar se pare ca nu. My bad. Nu am precizat ca e vorba de limbaje de programare, noi fiind firma de IT and all.

Comments

79 Responses to “Cum sa nu te comporti la un targ de locuri de munca”

  1. Andrei on March 23rd, 2009 6:48 pm

    Chiar atat de trist e? Am crezut ca aveam eu o impresie gresita.

  2. mneagu on March 23rd, 2009 7:14 pm

    @ Andrei – au fost si chestii bune. Dar au fost foarte multe care m-au socat. Am zis ca o sa revin cu ceva despre partile bune. dar acolo am de lucru un pic

  3. Andrei Rinea on March 23rd, 2009 7:25 pm

    ref la faza cu ““Sunt designer si stiu la perfectie Photoshop/Illustrator/InDesign”. Ca sa clarificam o data pentru totdeauna. Noi lucram LA Photoshop/Illustrator/InDesign, nu CU Photoshop/Illustrator/InDesign. E ca si cand te-ai duce la Pepsi si le-ai zice: “Eu sunt un bautor de Pepsi extraordinar. Nu aveti un job pentru mine?””

    iti pot spune ca exista si roluri de tester-i in anumite firme. Poate il intereseaza, cine stie?

  4. Alexandra Armeanca on March 23rd, 2009 8:40 pm

    Cand mergi la un targ de job-uri mi se pare oarecum de bun simt sa faci un mic research al companiilor prezente- cine sunt, cu ce se ocupa, eventual mai tragi cu ochiul la sectiunea de cariere daca au site-ul updatat- astfel incat, odata ajuns acolo sa te concentrezi pe ceea ce ti se potriveste, atat ca personalitate, cat si ca pregatire.
    Dar din moment ce unii nici nu se uita de 2 ori pe propriul CV sa isi verifice ortografia nu prea ai pretentii…

  5. aspinei on March 23rd, 2009 9:19 pm

    Andrei: si meseria asta de tester are chichiţele ei. Nu e suficient sa “ştii” un anume produs ca automat sa fii un bun tester al acelui produs sau sa bei vin ca automat sa fii un bun degustator de vin … asta ca sa nu pomenesc de faptul ca majoritatea testelor in ziua de astazi sunt automatizate (sau cel putin asa ar trebui).

  6. Ionut Staicu on March 23rd, 2009 10:56 pm

    Ok, am tot sperat să fie la mişto acest post, că e prea tare. Dar nu e. Şi e trist.
    Dar nu-i bai, întoteauna este nevoie de oameni la McDonald’s, KFC & co…

    Oricum, am râs copios :D

  7. Radu on March 24th, 2009 12:28 am

    Am mai auzit eu una haioasă zilele ăstea. La târgul de joburi din Poli ținut săptămâna trecută (parcă) a fost prezent și Oracle. Pliantele Oracle au pe ele un avion (Team Oracle). Un student de la Aeronave vine foarte încântat la stand… Restul îl deduceți voi.

  8. Cosmin on March 24th, 2009 10:29 am

    Magda dupa cele citite mi-am adus aminte o faza pe care mi-ai povestit-o tu in ziua lansarii CS4, si anume, cum la o tipografie v-au cerut macheta pt o brosura de-a voastra in Corel :) ).

  9. andrei on March 24th, 2009 10:34 am

    neata.
    mie mi se pare ca cei care apeleaza la targuri de munca ori sunt disperati, ori sunt la primul interviu/job. cat despre greseli de ortografie, asta e… mai greseste omul da’ nu poate fi calificat ca incompetent din cauza unor greseli, poate ar trebui sa i se da macar 2 min sa vezi ce poate (poate exista vreo exceptie si dai peste un geniu:P).
    parerea mea e ca firmele mari ar trebui sa apeleze la firme de recrutare si sa nu piarda timpul cu targuri de munca.

  10. Ovidiu Eftimie on March 24th, 2009 10:52 am

    As vrea sa mai subliniez inca o chestie pe care am observat-o, prezent fiind la stand din partea Adobe : distribuirea de cv-uri ca flyere – in timp ce discuti cu oamenii apare cate o persoana, care iti inmaneaza un cv dupa care pleaca – fara sa stea de vorba cu tine, fara sa intrebe nimic. Pur si simplu iti inmaneaza cv-ul, peste cei cu care discuti si pleaca. Am observat chestia asta duminica de cel putin 3 ori.

  11. Alex on March 24th, 2009 1:25 pm

    Magda, cam multe nemultumiri ai :)

  12. vamapaull on March 24th, 2009 5:57 pm

    Trist, trist… trist :)

  13. Adrian on March 24th, 2009 6:12 pm

    Salut!
    Mi-a placut mult ideea cu “puzzles” (nu cred ca toti cei care au trecut pe la stand au observat dar era o lista care se invartea pe acolo cu mici teste de inteligenta). Prima intrebare a candidatului era daca va castiga ceva (poate chiar sa se angajeze imediat :P ), la care se raspundea sec “NU!”. Totusi cei care au acceptat provocarea si au reusit sa rezolve macar una, au primit materiale promotionale. Toate problemele se gasesc pe net … si vaga mea banuiala este ca se gasesc si in testele de angajare la Adobe ;) . Asadar la “ASA NU”, candidatii care au refuzat si totusi au aruncat intr-un colt cv-ul lor au avut mult de castigat … la capitolul superficialitate

  14. andrei on March 25th, 2009 10:45 am

    Salut,

    Sunt curios de un lucru: eu m-am inscris pe bestjobs la pozitiile pe care le-am considerat potrivite pentru mine si care erau disponibile si in cadrul targului. Ce handicap am fata de cei cu care ati discutat face 2 face?

  15. Magda on March 25th, 2009 11:05 am

    @Andrei – nu ai nici un handicap. Pentru cei care au venit la targ a fost o sansa sa vada ei cum suntem noi. Nu pentru noi sa le luam un interviu. Era oportunitatea lor de a ne intreba tot ce le trece prin cap despre cum suntem noi ca firma, ca oameni. Interviurile se tin la birou nu la stand :)

  16. adi on March 25th, 2009 12:26 pm

    dude… mie treaba asta mi-se pare mai mult pamflet

    sunt sigur ca exista si astfel de persoane (ca deh… mare e gradina Domnului) insa in momentul asta nu imi vin decat doua lucruri in minte

    - daca voi primiti astfel de aplicatii inseamna ca cineva vrea sa faca misto de voi :)

    - sau inginerii it de calitate si-au cam pierdut interesul fata de adobe?

    oricum ar fi… postand astfel de lucruri pe sait-ul vostru oficial nu face altceva decat sa confirme imaginea proasta pe care v-ati creat-o pe piata it din Romania

  17. Catalin on March 25th, 2009 1:56 pm

    In titlu trebuia scris “NU” cu rosu :) .

  18. Magda on March 25th, 2009 2:30 pm

    @Adi – 1. E o problema a pietei fortei de munca romanesti, si nu neaparat a pietei de IT. As vrea eu sa fie un pamflet.
    2. Asta nu e site-ul nostru oficial, e blogul nostru oficial. Si asta ne permite sa scriem si chestii care nu plac chiar tuturor, sau care nu se inscriu in stilul de comunicare corporate pe care il asteapta lumea de la noi.
    3. Imaginea noastra din piata “is in the eyes of the beholder” – imi lipseste o expresie mai buna in limba romana aici.

  19. adi on March 25th, 2009 2:50 pm

    ce sa zic… probabil tu ai o viziune mai de ansamblu asupra fortei de munca din ro…. ce-i drept eu am fost interesat doar de ce se intampla in aria mea de expertiza

    nu sunt in masura sa va spun ce sa faceti pe blog-ul vostru, e jucaria voastra… insa din exterior se vede altfel… oricat ar fi de incompetentii unii… nu stiu daca e bine sa-i scoatem in fata. m-as intoarce cu drag daca as gasi post-uri gen: x-ulescu a castigat nu-stiu-ce award, x-ulestii sunt certificati zend sau flex sau whatever
    hai sa ne laudam cu ce avem mai frumos si sa lasam cocalari.com sa centralizeze ce-a mai ramas :)
    nu stiu…parerea mea.

  20. adi on March 25th, 2009 2:50 pm

    (mi-se pare mie sau se incarca cam greu sait-ul?)

  21. Cristi on March 25th, 2009 4:19 pm

    Super misto post :) . Si nu e singurul de genul asta. Bravo! Scrieti si ganditi foarte misto…cautati doar aspectele negative si va si bucura lucrul asta. Sa inteleg ca asa vedeti voi calitatea nu? Avand in vedere ca toate posturile voastre sunt ori despre asa ceva, ori promovandu-va produsele, ori laudandu-va pe voi despre cum ati dus voi cadouri de Craciun copiilor, pentru ca voua va pasa normal…

    Pe cand un viitor post din partea voastra de genul “Cum sa nu te comporti la un interviu ca si angajator?” Sunt sigur ca ati putea spune multe si acolo, doar sunteti o “gasca de olimpici”. Va garantez ca veti avea foarte multe comment-uri.

    Ps: daca observati greseli de ortografie sau gramaticale (pentru ca sigur am) va rog sa ma corectati pentru ca stiu ca puteti.

  22. Adrian on March 25th, 2009 5:24 pm

    Cristi, poate compui tu un post de acest gen pe blogul angajatorului tau si lasi aici link, ai vazut ca nu se cenzureaza. Ar fi mult mai constructiv si mai fair-play decat un simplu comentariu ironic si anonim.

  23. Erata : Despre Adobe Romania on March 30th, 2009 4:38 pm

    [...] trecuta am scris un post despre cum sa nu te comporti la un targ de locuri de munca, si prima linie ziceam ca trebuie sa iti scrii corect numele pe CV. Si am primit si un comentariu [...]

  24. Alexnadru on March 30th, 2009 10:42 pm

    Foarte tare postul tau Magda, imi place cum ganditi. Imi cer scuze ca nu am putut discuta mai mult la targ, dar era acolo si compania mea preferata de aparatura pentru mapare geologica si voiam neaparat sa le vizitez standul.

    Si ca tot a venit vorba de companii, sunt destul de priceput la Photoshop si stiu ca voi cu asta va ocupati – nu aveti un post micut si pentru mine? Mi-ar placea sa lucrez intr-o astfel de echipa dinamica…

    P.S: Nu stiu daca, conteaza, dar ma pricep putin si la Corel.

  25. Tudor on March 31st, 2009 11:37 am

    Tot CV cu Alexnadru le-ai lăsat şi lor?

  26. Barna Biro on April 4th, 2009 12:16 am

    @ Adi si Cristi: Nu inteleg care-i problema voastra, v-au luat cumva baietii de la Adobe cu forta si v-au obligat sa va depuneti CV-ul la ei sau sa stati de vorba cu ei la stand-ul Adobe? Daca nu va convine modul lor de lucru ( si cine stie mai ce ) atunci ciocu’ mic, coada intre picioare si spor la invelit ciocolata in staniol. Sa nu credeti ca cei de la Milka nu duc lipsa de marmote.

    @ Adi: Daca, chiar doresti sa fi luat vreodata in serios atunci las-o mai moale cu “dude” si cu “…” dupa fiecare doua cuvinte. Poate pe Messenger esti mare vedeta, dar nu e peste tot ca la tine la sat si cu cat mai repede realizezi asta, cu atat mai bine “pentru sufletelul tau”.

    @ Cristi: Nu cred ca are rost sa repet ceea ce a spus deja Adrian. Inteleg ca esti complexat, dar nu esti nici primul si stai linitit ca nu vei fi nici ultimul. Daca nu altceva, atunci macar aceasta idee “sa-ti dea putere”.

    Hai, repede la nani cu amandoi ca poate vine mami in control si o sa fie foarte suparata daca va prinde in fata calculatorului la o oara asa de tarzie.

  27. Saptelapatrat on April 4th, 2009 7:02 pm

    Salut. Eu cred ca un angajat de la HR al unei firme care decide sa vina la un targ de joburi ar trebui sa aiba o atitudine mult mai matura, mai ales cand vine de la Adobe. Ceea ce faci tu nu e altceva decat barfa: ce a facut ala, cat am asteptat eu acolo, ce sa faci, ce sa nu faci. Insa uiti lucrul pentru care te afli acolo > sa-i indrumi pe potentialii angajati ai firmei, sa le oferi o idee despre ce inseamna sa lucrezi la Adobe. Uita de barfa, nu mai esti la tine in cartier, reprezinti o firma multinationala. Poate ca multi din oamenii cu care ai vorbit nu au mai aplicat la un job pana acum, poate ca omul care si-a scris gresit numele era un geniu in programare, nu e cazul sa faci haz de neindemanarea lor. La un targ de joburi reprezinti imaginea firmei tale. Nu uita asta cand scrii articole la misto pe blog.

  28. Magda on April 6th, 2009 11:33 am

    @Saptelapatrat –
    1. nu sunt angajata la HR si am spus asta in primul rand din articol, tocmai ca sa nu creez asteptari false.
    2. Postul a fost scris cu un ton trist, si nu la misto
    3. Eram acolo tocmai ca sa le spun oamenilor cum e sa lucrezi la Adobe. Din pacate, prea putini m-au intrebat asta.
    4. Nu e barfa pentru ca nu am dat nume, sau detalii exacte din CV. Si am fost foarte atenta sa nu fac asta. Este pur si simplu o constatare asupra marii mase a oamenilor care cauta de lucru.
    Nu s-a pus problema de cum am reprezentat noi firma la targ, s-a pus problema de cum s-au reprezentat oamenii pe ei insisi, cand au trecut pe la noi. Te asigur ca daca veneai sa vorbesti cu noi, eram mai mult decat profesionisti. Dar asta tine si de profesionalismul celui din fata noastra.

  29. adi on April 6th, 2009 1:20 pm

    @Barna Biro
    …dude… deci…daca ti-ai scoate…putin…capul…din fundul corporatist…din care iti adulmeci task-ul… ai realiza ca…exista o lume plina de posibilitati…in care… esti liber sa iti… exprimi parerea asa cum simti…

    probabil tu ai tras paiul cel mai scurt si a trebuit sa ne raspunzi acid mie si lui cristi de frica sa nu te dea afara

    oricum… nu e nimic mai rau pe lumea asta decat sa fii o curva (adobe, microsoft, whatever)

    hai ai grija de tine si stai cuminte acolo in banca ta

  30. Magda on April 6th, 2009 1:25 pm

    @Adi – Barna Biro nu este angajat Adobe. Noi aici daca ai observat vorbim frumos, si nu ne jignim unii pe ceilalti. Asa ca v-as ruga pe amandoi sa va abtineti, ca sa nu fie nevoie sa stergem din comentarii ca nu ne place sa facem asta, nici macar de frica.

  31. adi on April 6th, 2009 1:35 pm

    @Magda
    Perfect de acord cu tine.

    Am revenit de placere aici tocmai pentru faptul ca se discuta decent si la un nivel de IQ ceva mai ridicat alaturi de oameni care sunt suficient de maturi sa accepte si laude si critici in egala masura

    Imi pare rau totusi ca nu pot sa inchid ochii la ce scriu indivizi de genul asta care nu sunt in stare sa elaboreze o idee sustinuta si apeleaza la ‘cancan’ pentru a se face observati

  32. Adinel on April 6th, 2009 2:22 pm

    Bine ca se mai calmeaza lumea, asa ca am voie la un offtopic: Magda sau Paul scrieti si voi cateva cuvinte de “Abraham Lincoln and Leadership”. Maybe we have kids who are willing to go :)

  33. Barna Biro on April 6th, 2009 2:49 pm

    @ Magda: Scuze ca am reactionat asa de nepoliticos dar se pare ca nu se poate comunica in niciun fel cu acei doi “liberacci”.

    @ Adi: Ar trebui sa platesti taxe la stat pentru ca ne consumi aerul pretios degeaba si n-o da acuma pe intoarsa ca te-ai umplut deja calumea de tot cu respect.

  34. nono on April 17th, 2009 11:14 pm

    Cand ma fac mare vreau sa fiu ca voi! Sa pot sa le spun altora cum sa se comporte si sa ii privesc de sus, sa fiu mandru de cultura companiei mele si de cunostintele pe care le-am dobandit! Vreau si eu sa ma simt superior fraierilor care habar n-au pe ce lume traiesc si vin nepregatiti la targuri de job-uri. Ce pacat ca nu sunt inca la nivelul la care sa am astfel de pretentii. Dar dorinta de a ma dezvolta si auto-motivarea ma vor ajuta sa ajung o persoana dinamica si dedicata :) Candva voi fi si eu mare si tare si ii voi putea scuipa pe altii in cap cu dispret pentru ca sunt mici si prosti si pentru ca eu am ajuns mult prea sus ca sa mai ma cobor la mintea lor.

    Cand ma fac mare o sa ma fac corporatist si o sa fac bani multi :) Si cand voi fi printre voi nici nu veti sti cat de mic am fost candva de mult…

  35. Adrian on April 18th, 2009 9:32 am

    nono: sper ca iti dai seama ca generalizezi brutal si absolut inutil. Numai eu stiu doi oameni angajati la Adobe din candidaturi la targuri de joburi. Deci: 1. se poate ! 2. exista juniori care depun minimul efort de a invata cum se scrie un CV, cum se depune o candidatura si cu ce se ocupa o firma … sau alta.

    Chiar nu inteleg de ce greselile ortografice in CV si lacomia de pixuri i-ar ridica pe anumiti candidati in rang de Che Guevara anti-corporatisti, mari luptatori impotriva capitalismului imperialist.

    Eu cand eram mic si prost apreciam sa-mi spuna cineva ce greseli fac. Intre timp am crescut mare … doar mare … dar macar am retinut sa nu mai fac acele greseli.

  36. tipodtp on April 19th, 2009 10:41 pm

    am citit toate conversatile care au avut loc in uma acestui targ de job-uri. Concluzia mea este ca cineva foarte dezamagit de cei cu care s-a intalnit la targ pentru a recruta eventuali viitori angajati adobe, nu ar trebui sa dezbata acest subiect nici cel putin pe un blog. sa fim seriosi, daca tine de dezamagire poti fi dezamagit in orice zi obisnuita de orice decizie are loc in ziua respectiva, dar asta nu inseamna ca iti scri nemultumirile personale pe un blog al unei foarte mari companii la care mai si subliniezi faptul ca-i reprezinti intr-o mai mare sau mai mica masura. Sunt PRO Adobe din multe pct de vedere, va rog nu stricati imaginea acestuia cu gusturi amare referitoare la targuri de job-uri.

  37. alu_milu on May 13th, 2009 9:31 am

    @Magda

    “Pentru cei care au venit la targ a fost o sansa sa vada ei cum suntem noi. Nu pentru noi sa le luam un interviu.”

    Flotare logica (in traducere libera, din original): De-aia scrie “targ de joburi” la intrare, pentru ca acolo nu se dau joburi.

  38. vatep on June 18th, 2009 10:22 am

    Mie mi se pare acest post fix degeaba pentru ca eventualii cititori (care ar putea fi reeducacti in urma citirii lui) cunosc aceste reguli de bun simt din moment ce isi “pierd timpul” navigand pe aceasta pagina, spre deosebire de inculpatii dumneavoastra care sunt sigur ca folosesc internetul pentru a vedea ce comentarii au mai primit pe hi5 si pentru a sta pe “mess” in vederea obtinerii unor informatii cu privire la ce rimel sau “adidasi” si-a mai luat prietena/ul.

  39. Vladutsu on June 20th, 2009 8:50 pm

    Mi se pare mie sau gradul de frustrare al comentariilor e ceva mai ridicat decat limita admisa? Post-ul mi se pare unul din cele mai utile. De unde si pana unde atata umflare in pene cu “X a castigat award” si asa mai departe? Eu nu stiu boaba de Photoshop si Corel si ceilalti copii ai Adobe-ului, dar garantez ca si daca as sti, nu m-as regasi la nivelul de snobism pe care l-au dovedit unii din cei care au comentat pe aici. Ce dragut ca in spatele monitorului, ascunsi dupa IP-uri si adrese de mail suntem toti tari in gura si ne permitem sa avme “arogante” cu cei care considera acest post daca nu util, cel putin amuzant.
    Imi pare sincer rau daca am deranjat unele din clopotele de sticla pe care le-am gasit in sectiunea de comentarii, asa ca o sa ma retrag in ignoranta mea la cautarea de post-uri care sa ma faca sa zambesc pe alte blog-uri si o sa ii las aici sa comenteze doar pe cei care se umfla in pene mai mult decat un curcan abonat la shaormeria din colt.

  40. Dinu on June 29th, 2009 10:43 am

    Dom’le, pentru o echipa de mana a 7-a din estu’ Europei, sunteti belea! Ati iesit si voi la un briefing afara si n-a ras nimeni de voi din politete si acuma stiti cum se face! Cititi mai departe, poate invatati ceva:
    1) Un asemenea articol NU ARE CE CAUTA pe blogul oficial al firmei; cei care v-au vizitat la targul de joburi v-au facut un serviciu si in nici un caz nu va sunt datori cu nimic, zeilor. Faptul ca stati infipti la un birou nu comanda nici respect nici recunostinta. A jigni (chiar si voalat) pe cei care au facut efortul sa se apropie de voi e cel putin marlanesc. Singurul post care si-ar fi avut locul ar fi fost “multumiri celor care ne-au vizitat, am strans un numar de CV-uri pe care le vom analiza constiincios si prompt”.
    2) “Noi lucram LA Photoshop/Illustrator/InDesign, nu CU Photoshop/Illustrator/InDesign”… Chiar ati publicat chestia asta? E incredibil… “We DON’T use our products and IT SHOWS”… asa ceva ar fi motiv de concediere prin lumea aia civilizata unde va duceti voi cu avionu’ si rad aia de voi. E de o inteligenta sinistra. Oribil.
    3) Pixurile sunt materiale promotionale. Sunt acolo tocmai ca sa va popularizeze in lumea alora care nu va cunosc ca zeii care sunteti. Daca nu vreti sa-si infunde lumea mana in borcanu cu pixuri, nu puneti pixuri. E simplu. Programatorul care stie la ce-a venit cu CV-ul in mapa nu sta intr-un pix. Daca ai pixuri, taci din gura si ofera-le cu un zambet pe buze si-o conversatie placuta. Pana la urma, esti totusi un programator care nu avea ceva mai indispensabil de facut in ziua aia decat sa imparta pixuri. De, viata-i o bucla infinita…
    Concluzie, ca poate n-ati inteles nimic: aroganta unui asemenea articol pe blogul vostru oficial e undeva intre marlaneasca si ilara. Se pare ca 20 de ani de C nu compenseaza pentru aia 7 de acasa.

  41. Magda on June 29th, 2009 10:58 am

    Buna Dinu,

    Cred ca nu ai inteles cateva premise foarte clare ale acestui blog. El este al angajatilor, nu al companie. Compania are site-ul ei, noi am vrut ceva al nostru. Asa cum am zis de nenumarate ori, parerile exprimate aici sunt ale noastre personal, nu ale Adobe System Inc, sau Adobe Romania SRL.

    Cat despre punctul 2…. sunt foarte multi fotografi amatori pe la noi si destul de multi designeri. Dar nu sunt platiti ca sa lucreze cu produsele Adobe, sunt platiti ca sa lucreze la ele. Vei gasi probabil pe cineva care sa iti dea un sfat de Photoshop, dar ala nu e job-ul lui. Asa cum am spus si sus, nu te duci la Pepsi spunand ca esti un foarte bun bautor, ci ca esti un bun chimist alimentar. Faptul ca iti plac si folosesti produsele la care lucrezi este secundar pe langa faptul ca esti un bun programator. Poti fi un programator genial care nu a auzit niciodata de Photoshop, caz in care te angajam. Dar daca stii Photoshop la perfectie si nu stii sa scrii un If-else nu prea ai sanse.

    Pentru punctul 3…. noi am fi vrut sa dam pixurile alea la o conversatie placuta. Dar de cele mai multe ori nu s-a putut.

  42. Dinu on June 29th, 2009 11:32 am

    Zeilor, compania si angajatii sunt acelasi lucru cata vreme e vorba de companie. Cand un angajat Adobe jigneste clientii, angajatii sau potentialii angajati e la fel ca si cum compania face lucrul asta. Cu atat mai mult cu cat asta se intampla intr-un cadru organizat si platit de companie si discuta un eveniment organizat oficial de companie, care implica si oameni care nu iau pomana de la companie. In plus, articolul nu este semnat, deci reprezinta toti angajatii, deci compania. Deci da. Ca sa intelegi, daca te duci la circ si te umple maimutza de purici e vina circului, nu a maimutei.

    Cat despre 2, sigur, daca era asa enuntat de la inceput dadea niscai semne de inteligenta. Da’ ma intreb, de cand e cunoasterea produselor firmei un minus? Sau cunoasterea produselor competitiei un minus? Sau motiv sa faca astia de la Adobe (angajatii, nu compania) misto de tine? A?

    Iar la 3… asta e, ciocu mic si joc de glezne, inseamna ca atata interes a avut lumea de voi. Sau va promovati mai bine, sau va specializati pe distributie de pixuri. Oricum articolu’ asta nu e spre rezolvarea problemei, acum ca va stie lumea cu miloaga la pixuri.

    Numa’ bine zeilor, las’ ca cresteti voi mari si incepeti sa mirositi a credibilitate, de vine lumea cu CV-uri bine facute si la voi, sa nu mai faceti headhunting cate-un an de zile pentru un post (a, si da, am verificat, cam tot posturile alea incercati sa le ocupati de cateva luni, nu va mai stropsiti pe reporteri, raspunsu corect era “Niciuna”)

  43. Silviu A, on June 30th, 2009 12:08 am

    Dinule, iti dau dreptate, dar putin mai jos.

    Data viitoare cind ai sa-mi spui ca-s de mina a saptea o sa-mi fringi inima. Nu ne stii pe toti, probabil pe nici unul, nu te arunca sa hotarasti tu cine-i prosti si cine nu.

    Nu-mi place sa-mi spuna nimeni Zeu la misto, pentru eu chiar sunt un zeu si nu se glumeste cu asta. Si acum sa-ti dau dreptate.

    Am fost si eu la stand la Adobe, am dat pixuri si-am luat CV-uri. Nu am citit niciodata CV-urile alea ca nu e treaba mea. Ar fi trist sa fie adevarat, Magda, ca oricine care comite erori gramaticale nu este angajat la noi, fie ele si in numele lor. Si mai trist sa-i facem de rahat pe blog.

    Se porneste de la premiza ca exista oameni care nu sunt programatori. Si de aici totul capata culoare, sens si noima! Pentru cineva care nu are habar ce-i aia programare dar stie sa deseneze in Photoshop, mi se pare mai mult decit acceptabil sa confunde programatul pentru a construi Photoshop cu Photoshop. De ce sa le scoatem ochiii? Sau daca confunda Adobe cu Corel? De ce n-ar suporta hirtia asta? Eu la inceput nu am distins intre Dialog si Connex, si nici acum nu mi-e foarte clar de ce e mai scump sa-i sun pe aia cu 072 in fatza… Dar am facturi de milioane si ei ma primesc asa cum sunt.

    Cit despre pixuri, noi sa fim sanatosi… Chiar conteaza? Incit sa spunem la toata lumea?…

  44. Mircea D. on July 2nd, 2009 1:15 pm

    Salut,

    Haios articolasul, haioase si comentariile, dar si dureroase totodata. Tot mereu oamenii polemizeaza, unii se simt atacati, altii se erijeaza in aparatori ai patriei etc. Foarte putini recitesc ce au scris si doar 1 – 5% corecteaza inainte de a posta…

    Din punctul meu de vedere, sa te prezinti la un interviu cu un CV plin de greseli (de orice fel, de la ortografie si pana la logica), este jalnic.

    Oamenii incearca sa te cunoasca prin prezentarea pe care le-o inmanezi. Alte lucruri nu afla despre tine in afara celor pe care tu cu manutele tale le-ai scris. Prin urmare, din punctul lor de vedere, esti asa cum te prezinti!

    In conditiile acestea, nu prea cred ca poti spune “las’, sa fie acolo, ca or sa ma cheme la interviu si vor vedea cat de destept/desteapta sunt”. Ai CV-ul plin de greseli, desi ai avut tot timpul din lume pentru de a-l corecta? Perfect, asta inseamna ca esti cel putin neglijent(a), iti pasa prea putin de tine, deci cu atat mai putin iti va pasa de joburile care ti se vor asigna, de companie nu mai zic.

    Prin urmare, daca oamenii carora le-ai inmanat CV-ul nu sunt cumva din aceeasi categorie cu tine, adica prezenti acolo impotriva vointei lor, trimisi eventual de parinti :) sau doar ca sa-si omoare timpul, NU vei fi chemat la vreun interviu iar CV-ul tau va ramane fix ceea ce era cand a iesit din imprimanta (sau mai rau, din copiator): o harite mazgalita, maculatura adica.

    Cam asta e viata, o stiti si voi in sinea voastra, cei ce aruncati CV-uri la misto si apoi comentarii sforaitoare despre ce si cum conteaza la angajare. Ganditi-va ca poate la un moment dat veti avea sansa sa va aflati de partea cealalta a mesei, pentru a alege unul sau doi viitori colegi din zeci de CV-uri date peste umar, cu sau fara greseli, cu sau fara zeci de fonturi care mai de care mai subliniate sau mai ingrosate, cu sau fara legatura cu jobul pe care l-ati scos la “vanzare”…

    Ma rog, in cazul vostru, probabil v-ar enerva CV-urile perfecte. Degustibus.

    Si inca un lucru, mai pe inteles poate. Sa presupunem ca mergi la magazin sa cumperi seminte. Gasesti doua sortimente, pe alea cu “sunt prajita / sunt FERBINTE / ma sparg la tine pa dinte”, si pe cele cu “atent selectionate / atent prajite / etc”.

    Pe care le cumperi, tine de gustul propriu si de puterea de intelegere (ignoram aici simtul umorului), insa daca ai pus mana pe prima categorie, nu prea cred ca ai ce cauta cu CV-ul la standul Adobe (sau Corel, sau al oricui altcuiva de acelasi calibru). Administratia parcuri si locuri de agrement ar fi un loc mai potrivit. Fara misto. O munca onorabila si curata, sub cerul liber, unde te poti exprima cu adevarat, fara sa te mai obosesti sa scrii un CV, fara sa dai altora sansa de a face pe desteptii si a te corecta cand iti aud greselile de exprimare… Desi, sincer, cred ca nici acolo nu te primesc fara sa depui o cerere scrisa… Dar nivelul e altul, si s-ar putea ca prin simplul fapt ca stii sa scrii, sa ai sanse reale.

    Bafto delo-delo, cum zicea un fost coleg si bun prieten.

    Mircea.

    P.S. Silviu, nu inteleg ce legatura are statutul tau de CLIENT Dialog / Connex cu statutul de candidat la o slujba platita de un angajator?

    Primii sunt in stare sa-si smulga ochii unii altora pentru un client, cu atat mai mult pentru unul care n-are habar cu cine / ce semneaza, care n-are habar de abonamente, tarife si asa mai departe, cu atat mai mult pentru unul care plateste milioane la zi, fara restante, fara sa se intrebe daca nu cumva intre timp abonamentele s-au mai ieftinit… Cel descris de tine este clientul model, ignorant si bun platnic dupa care alergam cu totii.

    Sa-l angajezi insa… eee… aici poate fi probleme. Avem de unde alege? Da? Neeext!

  45. alexandra on July 3rd, 2009 2:40 pm

    buna tutuor,

    motivul pentru care am ales sa las un comentariu nu este atat de mult generat de articol cat de restul de comentarii.
    sustin ideea initiala ca acest articol nu a fost scris “la misto” sau pentru a face “barfa”.
    ca si recruiter in acest domeniu este trist sa constat ca pe ce trece vremea pe atat calitatea celor care intra/vor sa intre in piata muncii scade fie ca vorbim de it, retail, logisica sau financiar. ceea ce e ai trist e ca nu isi dau seama ca desi au standarde ridicate in ceea ce priveste locul unde vor sa lucreze nu au aceleasi standarde si cu ei insisi. li se cuvine salariul, li se cuvine atmosfera “chill” li se cuvine totul insa nu sunt in stare sa-si monetizeze propria contributie la “masinaria” in care vor sa intre.
    as putea sa scriu despre frustrarile ca recruiter mult prea mult insa nu are rost atata timp cat ei vin din facultate, din familie cu o mentalitate formata.
    si inca un lucru…toti uita ca cea mai importanta si de altfel singura resursa generatoare de profit este cea umana. standardul si cultura organizationala este data de tine, de colegul de birou, de colegul de departament de sef samd. ori tu nu poti cere sa fi tratat cu proesionalism cand tu trimiti un cv cu greseli si plin de aberatii.
    i rest my case!

  46. Silviu A. on July 3rd, 2009 11:12 pm

    @Mircea

    Comparatia mea era la nivelul asta: Tocmai in postura mea de client al lor, tre sa platesc cit mai mult si sa stiu cit mai putin. Dar ca marketing manager la Vodafone, probabil tre sa stiu mai mult.

    Este foarte normal, din pmdv, sa exista oameni slab informati, in nici un caz buni de angajati Adobe, dar care vor fi atrasi de numele asta si vor poposi la stand. Cazul emis era al clientilor Adobe care ne confunda cu alte firme, gen Corel. Daca el are doua unelte care fac acelasi lucru de la firme diferite, nu e vina lui ca nu distinge intre ele.

    El era doar in trecere pe la stand si a pus o intrebare aiurea. Nu trebuie sa-i scoatem ochii. Este clar ca nu e bun de angajat, la fel ca si croitoresele care ne dau cv-uri, dar nici lor nu tre sa le dam palme pe blogul companiei.

  47. IT la munte si la mare on July 5th, 2009 8:39 pm

    Bai frate cate creiere luminate s-au putut aduna pe un singur site! voi santeti siguri ca mai santeti in romania la adobe ro (un fleac) sau ati aterizat direct in Silicon Valley? si ala chiar s-a uitat la avion? mai, mai mai ce mai prost!

  48. Valentin on July 10th, 2009 2:27 am

    Ma asteptam ca odata ce firmele americane vor veni in Romania vor ajuta un pic pe romani sa-si schimbe mentatlitatea si sa inteleaga ca de fapt companiile sunt de fapt curtenitoare cu posibilii anagajati cel putin pana cand posibilii anagajati devin angajati permanenti. Dar se pare ca unele lucruri nu se schimba usor si chiar daca cei care au scris articolul asta poate s-au nascut dupa revolutie si au trait intr-o societate “noua” cum ne-ar place sa credem, au mai departe atitudinea ciocoiasca de pe vremea comunistilor cand inteprinderea nu-i pasa cum erai tratat pt ca oricum nu aveai de ales.

    Trebuie sa invatam sa apreciem si repectam mai mult fiecare fiinta umana din jurul nostru si sa realizam ca daca lucram la Adobe si poate suntem vazuti bine acolo asta nu inseamna ca suntem superiori celorlati care nu lucreaza la Adobe sau care n-au auzit de Adobe.

    Sunt de acord cu majoritatea sfaturilor date in articol dar nu sunt de acord cu fost modul cum a fost scrise, intr-un cuvant atitudinea ciocoiasca a parvenitului roman fata de ceilalti care nu au avut norocul or poate posibilitatile intelectuale ca sa parvina.

    Nu am auzit de situl myadobe.ro pana astazi cand am vazut o reclama la gmail.com. Practic dupa ce am citit blogul asta pe situl de la Adobe Romania, ceea ce inseamna ca Adobe Romania este de acord cu tipul acesta de atitudine, sunt sigur acum ca n-as vrea sa sa fiu parte dintr-un colectiv care are vederile si se exprima oficial in felul acesta. Intr-un cuvant aceasta este antireclama facuta firmei Adobe pt ca cineva a fost enervat de cei care vroiau sa vina sa ajute Adobe sa creasca si sa faca mai multi bani.

    Foarte trist.

  49. cornel on July 10th, 2009 9:08 am

    Valentin,

    Nimeni nu vine sa ajute Adobe sau alta firma sa creasca sau sa faca bani, nu cred ca e nevoie sa dramatizam. Vine ca sa se semneze un contract care ar trebui sa produca o situatie win-win.

    Sunt angajat la Adobe de doi ani si sunt o fire destul de orgolioasa – si da, pot sa spun ca Adobe respecta si apreciaza si angajatii, si posibilii angajati. Sunt multe companii in Romania care fac acelasi lucru, mi se pare un lucru normal si nu l-as fi mentionat daca nu aparea in mesajul tau.

    Legat de expresia “companiile sunt de fapt curtenitoare cu posibilii anagajati cel putin pana cand posibilii anagajati devin angajati permanenti” sper ca te-ai exprimat gresit. Companiile trebuie sa fie corecte nu curtenitoare, iar daca e o diferenta mare intre modul cum ai fost tratat inainte si dupa angajare sugerez o sesizare la departamentul de HR.

    Articolul este scris de cineva iritat dupa o zi petrecuta la un targ de locuri de munca unde avea alte asteptari. Poate poti sa reprosezi persoanei ca se implica emotional prea mult, dar pana la ciocoisme/parvenitisme e cale lunga. Atat de lunga, incat din pacate cuvintele astea invalideaza cam tot mesajul pe care ai vrut sa-l transmiti.

    Referitor la greselile de ortografie din cv: am peste noua ani de experienta in IT si sunt destul pasionat de domeniul asta. Nu vreau sa lucrez cu cineva care face isi scrie numele gresit in cv..poate fi un om inteligent, dar daca nu e atent la detalii nu cred ca poate fi un bun inginer.

  50. Ovidiu on July 12th, 2009 12:03 pm
  51. andreea on July 29th, 2009 11:02 am

    Super tare postul! Trist dar se intampla!…si…voi chiar angajati?!? Seriously!

  52. BUZZoianu' on August 6th, 2009 11:09 am

    Foarte tare, frate! :) ) Ce va mai distrati voi acolo… :)

  53. Cristi Talos on September 2nd, 2009 5:08 pm

    Nu e chiar asa tare… am dat de acest post din gresala. Adobe este o firma cu bun simt. Din pacate femeile noastre romanesti (puteam sa zic romance, dar nu) au intoxicat si mediul de lucru corporatist. Femeile tind sa se implice emotional in diversele activitati si de-acolo incept diverse probleme de colectiv. Urat… eu te-as fi concediat daca as fi fost seful tau. Sunt unele lucruri care nu se fac si pentru mine, nu esti departe de cei care au venit la tine in mod natural. Pun pariu ca tu nu crezi in caracterul…. natural.

  54. Magda on September 2nd, 2009 5:14 pm

    cristi, asta cu femeile nici macar nu merita un raspuns.

  55. Cristi Talos on September 2nd, 2009 5:22 pm

    Stiu… ale naibii.

  56. eu on September 8th, 2009 9:47 am

    Heh…
    Putin zis in articol. Observ ca multi sar de fund in sus si se agita de parca ar fi obligati sa lucreze pentru Adobe. Nu va convine, sanatate si virtute.

    Nu poti sa te abtii in fata unui posibil angajat ce vine cu pretentii de cunoscator dar nu stie sa lege 3 cuvinte pe hartie. Abia acum, in aceasta etapa a vietii, constatati cu stupoare ca sfaturile celor “batrani” de a nu scrie cu “sh”, “k”, “tz” si restul prescurtarilor folosite pe Instant Messaging au fost date cu buna vointa. Ca abia acum, dati cu fruntea de pragul superior si va aduceti aminte de intepaturile colegilor vis-a-vis de scrisul vostru haotic, de plasarea cratimei in pozitii random dar si de talentul de a va da ceea ce nu sunteti. Multi traiti cu eronata impresie ca singura calitate a unui programator e sa scrie linii de cod. Fals.

    Welcome to the real world :)

  57. Eriana on September 15th, 2009 11:32 am

    Eu pe la targuri patesc o chestie mai nasoala: se uita lung la mine cateva momente si cand ii intreb de sanatate, fie sar doi pasi inapoi dand din cap ca si cum le-am oferit un sejur pe scaunul electric, fie se intorc si pleaca chicotind cu prietenul/prietena….mda, si eu tot in IT.

  58. Magda on September 15th, 2009 11:33 am

    Clar! Mi s-a intamplat si mie si am zis ca poate arat eu mai fioroasa. E bine ca m-am linistit acuma. It’s not me, it’s them :)

  59. Ionut on September 21st, 2009 10:52 am

    :) ) Mi-a placut foarte mult articolul. Mai de mult am fost si eu cam in aceeasi pozitie, tot pentru o firma mare si nu pot sa zic decat … este trist de adevarat. Unii oameni ori nu-i duce capul ori nu-si dau interesul si iau in joaca cautarea de job-uri.

  60. GigiKent&FaneSpoitoru on September 28th, 2009 10:16 am

    Un eveniment demult inchis, dar… ati fost cam penibili in general (penibili printre penibili): voi n-ati fost acolo pentru recrutare ci ca sa fiti pe acolo si voi. Sa-mi ziceti si mie cati ati angajat dupa targul ala (macar un JUNIOR?, da stai ca voi ii luati din MD ca sunt mai ieftini ;) )… oricum lumea serioasa nu isi cauta de munca la un targ de joburi ci mai degraba vine sa va manance gogosile (no offence), sa va ia pixurile si alte kkt care le dati voi pe acolo…
    In rest sunteti ok :)

  61. Magda on September 28th, 2009 10:22 am

    For the record: avem destui colegi care s-au angajat ca urmare a unui targ de job-uri. Nu angajam pe loc,la stand, dar ca urmare a targului intra in seria de interviuri.

    Pentru lumea serioasa e o sansa sa ne vada cum suntem noi in realitate. Cel mai apropiat lucru de o vizita la noi la birou, avand in vedere ca avem tot timpul angajati reali la stand si nu hostess platite cu ora.

  62. DartaMarin on September 28th, 2009 10:40 am

    Am fost si eu pe acolo si era una de la voi cam constipata: cand o intrebai ceva sarea 2 pasi in spate in pozitia de deffence de zici ca ai intrebat-o cand a facut-o ultima data. Aaa, adica cand a facut o angajare ultima data. Da’ numai stiu cum o chema.

  63. Stefan on October 7th, 2009 5:55 pm

    Pacat ca nu am putut sa fiu eu acolo…eu nu sunt ca “altii” cum imi spunea cineva…si desi am decat 17 ani nu consider asta un incovenient sa incerc sa intru in echipa Adobe(sa zic ca asta e visul meu), dar din pacate la varsta nu am reusit sa invat foarte multe in programare in afara de Pascalul invechit de la scoala..:|.As mai spune ca totusi am reusit sa invat cat de cat un Actionscript si HTML/CSS(programare web in special), dar imi doresc foarte mult sa invat C++ si din pacate la scoala nu mi s-a oferit aceasta ocazie, un lucru care ar fi fost normal.
    Acestea ar fi problemele din scoli, din ce in ce mai multi copii sunt fortati sa inceapa sa invete singuri anumite lucruri pe care de fapt ar trebui sa le invete la scoala si nu sunt sprijiniti de nimeni.
    Apreciez foarte mult compania Adobe si vreau sa le dau un sfat: deschideti un program prin care sa sustineti micii programatori.:D(asta daca nu aveti unul)

  64. programatorul on October 8th, 2009 9:06 am

    Mai Stefane, daca iti place asa mult C++ si esti baiat cuminte si te duci la facultate, o sa ai ocazia acolo sa-l inveti. Asta daca nu esti precoc si cauti o carte de C++ si inveti cu ea…
    In rest… sper sa-ti placa programarea dar nu chiar asa mult :)

  65. Stefan on October 8th, 2009 2:46 pm

    Si eu sper la fel..:D

  66. Stefan V. on October 9th, 2009 2:48 am

    Stefane: Coincidenta de nume. Am absolvit o facultate de profil IT. Nu conteaza care. Vreau sa iti spun ca daca se studiaza Pascal in scoala (la fel cum s-a facut si la mine) asta nu inseamna ca este inutil si invechit. O sa vezi ca o sa studiezi – asta daca o sa urmezi o facultate de profil – structuri de date si algoritmi, unde o sa scrii in pseudocod. Informatica de liceu are rolul de a starni interesul, de a face o introducere si de a da o baza minimala pentru a stimula dezvoltarea unei gandiri orientata spre rezolvarea problemelor. Scopul nu este atat cat sa te invete programare, ci mai mult sa te faca predispus la a te forma ca un viitor programator. Restul depinde de tine. Si eu am invatat php in a 12-a care la facultate l-am facut abia in anul 3. Apuca-te de unul singur, programe de stimulare sunt prea putine, si cred ca daca ai acces la internet sunt suficiente elemente care sa te motiveze sa inveti singur. Daca vezi ca poti, apuca-te! Nu astepta sa ti se puna pe tava. Daca ai vazut cum sta treaba pe la noi, ca tot zici ca ai 17 ani te-ai prins ca ni vine nimeni sa-ti puna pe tava. De asemenea nu te astepta ca facultatea sa te inalte la cer fara sa faci nimic in plus.

    Referitor la articol n-am nici o treaba cu Adobe sau etc. Desi sunt anti-multinationale asta nu inseamna ca daca mor de foame nu ma angajez la una. Angajatilor de acolo mai mult decat “think outside the box” nu pot sa le urez. Asta pentru ca am destui prieteni in mediul cu pricina. Din pacate “povestea” din articol este adevarata, dar nici atitudinea angajatorilor nu este tocmai cea mai potrivita. Aici ar fi mult de comentat. Sper ca nu am plictisit pe nimeni cu postul desi poate la unii li se pare ca nuca`n perete.

    Toate cele bune tuturor!

  67. djvjbfk; on October 30th, 2009 10:50 pm

    Intrebarea cea mai cea a venit din partea presei: “Cu ce e diferita oferta dumneavoastra de anul acesta, fata de prezenta de anul trecut?” Hmmm. Suntem tot aceeasi firma, dar cred totusi ca avem niste pozitii diferite deschise. Nu sunt foarte sigura. Stai sa verific. Or fi tot alea, mai stii?

    Pai se pare ca tot numai programatori se angajeaza si anul acesta la Adobe. Or fi mai ieftini romanii decat indienii?
    Despre calitatea persoanelor angajate la Adobe mi-am dat seama singur la targul de joburi unde Cv-ul meu(inginer sistem), desi am insistat sa fie pastrat, mi-a fost returnat intr-o maniera total jignitoare.

  68. Stefan on November 25th, 2009 9:07 pm

    Ce vroiam sa mai spun este ca dupa cum am zis..da m-am apucat de ceva timp sa invat singur fiindca mi-am dat seama ca nu iti pune nimeni nimic pe tava..si am reusit sa invat chair destule in 2 ani, programare web si design, dar deja intampin multe inconveniente..in principal financiare..eu doresc sa reusesc sa ma angajez undeva pe la 18 ani, dar nu cred ca am sanse foarte mari sa gasesc un job cat de cat bun chiar daca sunt bine pregatit..asta din cauza gandirii proaste a angajatorului roman..:(

  69. Queen Travel on February 12th, 2010 6:15 pm

    cum sa nu te comporti, da, e bine de stiut:))

  70. Ano Nim on April 22nd, 2010 4:44 pm

    Pai maine e iarasi targ de joburi si vreau sa-mi fac si eu CV sa aplic. Inteleg ca pe primul rand nu trebuie sa scrie mare numele persoanei. Atunci ce sa scrie? (intreb si eu ca nu m-am prins)

  71. Magda on April 22nd, 2010 5:02 pm

    Salve Ano,

    Ideea era sa iti treci totusi numele, dar sa il scrii corect :) . Te asteptam maine pe la noi. Sunt si anul asta la stand.

  72. Ano Nim on April 23rd, 2010 10:23 am

    Aha am inteles, cred ca sunt dislexic ca in loc de Alexnadru citisem Alexandru he he :)

    Ne vedem in scurt timp.
    Ano Nim.

  73. Bancuri on April 23rd, 2010 8:16 pm

    Dan,

  74. Dan Milu on May 1st, 2010 2:03 pm

    Pe mine m-a amuzat postul tau, chiar de probabil undeva in mintea ta, acest post te-a facut sa crezi ca vei schimba ceva(suna asa de rapo…).
    Am preciat tot ce ai zis, dar “the rules are” sa “luminezi” pe toata lumea ce te intreaba orice. Este doar o zi, sau maxim o saptamana pe an.
    Intr-o lume unde toti vor sa lucreze si nu au ce, realizeaza cat de usturator e pentru ei.
    Mai mult saracia si lipsa de evolutie sociala te duce in locul unde vrei sa ei totul, pana si un pix, sperand ca intr-o zi, asta te va scoate macar un pic din foame.
    By the way, unde ma-sa e echipa Adobe pe site, ca am poze ca doi sefi de ai vostri si tre sa o pun pe blog si nu stiu cum ii cheama(sa ma iertati, poza de acum 1 an).

  75. Magda on May 4th, 2010 11:12 am

    Buna Dan,

    Numele tuturor celor care lucreaza la noi nu sunt publice. Dar numele directorului Adobe Romania este Alexandru Costin. Il gasesti destul de usor prin site.

  76. Dan Milu on May 10th, 2010 7:56 am

    mersi.

  77. Oana486 on May 11th, 2010 8:06 am

    :) Buna

    Postul mi-a placut… commenturile mi-au amintit de ce apreciez diversitatea :) siiii… ma gandeam daca nu vine un follow-up :)
    Adica “Cum sa nu…” editia 2010 ;;) si pentru pozitivisti – ce a fost mai bine la editia 2010 fata de 2009 – din pdv al candidaturilor :D

    Si pentru ca stiu ca cititorii acestui blog sunt mai destepti si mai toleranti si mai helpful decat “ai lor”, za last one: undeva – pe un post din acest blog ( duuh) am vazut scris ” la standul nostru erau jocuri de logica”… acuma nu mai gasesc nici cu control F si nici cu “cauta” daaar vroiam sa stiu despre ce jocuri de era vorba.. I :X logical games

    >:D< thx

  78. Valeriu on June 7th, 2010 8:17 am

    ha ha super tare!!!!!!!

  79. Gabi on August 8th, 2010 7:15 pm

    Bun post. Sa luam aminte :P

Leave a Reply